Google Voice Search

No i nareszcie mozna porozmawiac po polski ze swoim telefonikiem napedzanym androidem 🙂 funkcja dziala fenomenalnie przynajmniej z moja wymowa 😉 mam nadzieje ze pokaze sie aplikacja do dyktowania smsow uzywajaca silnika google i byl by to wypas 😀

Advertisements

Szkło kontaktowe

Tak sobie ogladam wlasnie szkielko i widze ze wielu ludzi dzwoniacych ma nie rowno pod sufitem 😉 ciekawe ze tak wielu zwolennikow pisuaru oglada ten program ktory notorycznie nabija sie z prezia i jego bandy nieudacznikow 😀

Tytulik ciekawego wpisu

Czy katalog stron to dobry pomysl? Katalog stron umozliwia dodawanie nowych wpisow po oplaceniu myta 😉 strony tam dodane maja otrzymac w zamiat sporo wejsc od osob przegladajacych nasza strone. Ciekawe co wy na to.

twitter to d…

dziobasy topasy 🙂 taka wtope zrobic to malo kto potrafi by zostawic takiego babola 🙂 ludzie masowo dodawali siebie do znanych osobistosci by te chcac nie chcac ogladaly nasze twitki ;> a co po zatym a no HTC rosnie na androidzie 🙂 apple dostalo zadyszki po pijackiej imprezie inzyniera gubiacego prototyp a google zmienia wyglad wyszukiwarki na “dziecinny” 🙂

Google Nexus vs Motorola Milestone

Dziś chciałbym poruszyć temat z początku tego roku czyli wypuszczenie ze stajni HTC nowego telefonu skrojonego pod Androida i z metka google 🙂 Na początku tak mi się spodobał że gdybym napadł na bank lub miał trochę wolnej kaski w skarpecie to bym właśnie ten telefon sobie kupił 🙂 Przebolałem te kilka dni i doszedłem, poczytałem newsy że już google planuje wypuścić kolejny telefon i na dzień dzisiejszy moim faworytem jest Motorola Droid ( w USA zwana Milestone). Dodam jeszcze że mona Nokia N80 najlepsze dni ma za sobą (2,5 roku) i jestem zmuszony przeskoczyć niebawem na nowe cacuszko. Pierwsze kroki udałem na era.pl gdzie można znaleść ERA G2 z paczka 500MB i abo 85zł x 24mc + aparat 99zł. Oferta dobra lecz co ja zrobię ze 120minutami kiedy teraz 55 nie udaje mi się nigdy nawet w połowie wykorzystać 🙂

Gdyby google było płatne

Co by się stało gdyby pozycjonowanie w google dostało konkurencję w postaci płatnie podbijanych pozycji w google? 🙂 nowe menu w panelu webmaster +10 pozycji za XXX$ 🙂 Jak szybko ludzie przestali by używać google? i kto by najwięcej zyskał netsprint czy bing? Co myślicie o takim scenariuszu?

Miasto gdzie miaszkasz?

Taka oto stronka która działa na bazie polskich miast (baza mysql + apache) oraz pobiera fotki przez xml z panoramio.com 😉

Idzie nowe

Halo zobaczcie to. Nowy serwis na apache + linux 🙂 moje upubione php daje radu razem z mysqlem zobaczymy co na to yahoo oraz google bo bind to sobie w kulki lecie 🙂

Ciekawski

Pan ciekawski ostatnio ladnie pojechl po domenach 😉 nowa strona juz na niego czeka i liczy na przychylnosc 🙂 jutro stawiam linuxa na nowym dysku 320gb i mam nadzieje ze bedzie lepiej chodzil nic MS vista (az mnie krew zalewa). Aha i jeszcze jedne pytanie moze ktos wie czy HTC Hero w play z limitem bodaj 1GB lata tez po nadajnikach GSM plusa czy tez tylko p4.

Google maps i geoportal WMS

Czy ktos ma działający przykład gdzie pod google maps API podpięto warstwe zdjec z geoportalu? 🙂 Bo ja przez kilka ladnych godzin walczylem i za nic nie udalo mi sie tego wykonac!