Archive for the ‘yahoo’ Tag

Idzie nowe

Halo zobaczcie to. Nowy serwis na apache + linux 🙂 moje upubione php daje radu razem z mysqlem zobaczymy co na to yahoo oraz google bo bind to sobie w kulki lecie 🙂

Advertisements

UK blog test

Blog w domenie UK test szybkosci indexacji jak zwykle 🙂 serwis jeden z wiekszych blogowych na wyspach cos slabo indexuje mimo to ze ma pingowanie. Zobacyzmy czy sie rozrusza tym linkiem 😀

Wyszukiwarka map

Nowe mapy na silniku google pod adresem mapa.wlux.pl troche sie nameczylem bo zawsze robilem na API Yahoo a tu Google API 🙂 ale chyba warto bo lepszej jakosci mapy maja. Zobaczymy co na to googlebot i jak to bedzie indexowal 🙂 z mysla o nim zrobilem RSS oraz automatycznie generowane i pingowane mapy XML wiec strona bedzie stopnioowo sie rozrastala i powinno to sie spodobac robocikowi ;]

Test idexacji a hosting

Ostatnio mi nie idzie pchanie nowosci w index mało tego stare domeny wyindexowaly sie bardzo gwałtownie. Mam przeczucie ze winnemu temu jest:

ip mojego dedyka w ovh

wiele domen/whois na 1 ip

inne

Zeby sprawdzic czy moje ip naprawde zostalo uznane za spamowe postanowilem postawic w nazwa.pl skrypt mapa nieruchomosci 🙂 jezeli bedzie sie ladie indexowac to znaczy ze szlag trafil moje ip w ovh, wziolem juz kolejne ip zaczne sie na nie przesiadac ze skryptami zobaczymy co z tego bedzie.

Kolejne miasto na mapie

Przegladam sobie angielskie miasta na mapie yahoo i dzis padlo na Birmingham ktore jest drugim co do wielkosci miastem w anglii – 977 000 mieszkancow niestety dane na rok 2001 wiec nie zbyt aktualne 🙂 Yahoo sie nie spisalo bo nie ma na tym terenie zdjec satelitarnych o najlepszej jakosci wiec nie popatrzymy sonbie na autka ale i tak widac ze ciekawa urbanistyka.

Noclegi na mapie

Znaleziona juz kolejna mapa na engine yahoo z noclegami. Troche dziwnie dziala ten silnik w przegladarce opera ale pod firefoxem dziala juz znakomicie. Nie wiem czy to wina flasha czy tez samej przegladarki lub javy w niej ale cos tu nei gra :> mam nadzieje ze po aktualizacji bedzie juz pokazywala sie ok.

Polska na mapie

Kolejna strona z mapkami mozna sobie sprzwdzic czy sa zdjecia satelitarne naszej okolicy oraz poszukac objazdu zakorkowanej drogi na mapie 🙂

Yahoo mapa polski

Przykład użycia API yahoo maps 🙂 darmowa mapa polski na darmowym szablonie zobaczymy jak sie bedzie indexowal skrypt tej mapki. Ogolnie podobna mapa indexowala mi sie swietnie po miesiacu ok 15k podstown w google jednak przez glupote dostalo 20 domen bana i poszlo sie walic ok 300k site 😀 oraz ladne sumki z adsa. Robimy kolejny test.